۱۴۰۳.۰۷.۲۲

 برگزیدگان نخستین رویداد منطقه‌ای طراحی پوستر «بلوط و باروت» با اعلام هیات داوران متشکل از مجتبی مجلسی و فرود عباسی معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی، شریف اسلامی ظهر سه شنبه در آئین اختتامیه رویداد طراحی پوستر «بلوط و باروت» افزود: ظرفیت‌های عشایر می‌تواند دست آویزی برای تولیدات در عرصه فرهنگ و هنر شود.

اسلامی با بیان اینکه تقویت هویت عشایری به عنوان یک ضرورت مطرح است، اظهار کرد: همه ما بدهکار گذشتگانی هستیم که فرهنگ و هنر عشایری و این هویت را برای ما حفظ کردند.

وی با تاکید بر اهمیت انتقال بین نسلی هویت عشایر، گفت: وظیفه ماست که این فرهنگ هزاران ساله را با تولیدات خود ماندگار کنیم.

رئیس حوزه هنری استان تصریح کرد: باید نقطه عطفی بین گذشته و آینده باشیم و اثرهای ماندگار هنری را داشته باشیم.

مجتبی مجلسی،هنرمند اصفهانی که داوری آثار رویداد بلوط و باروت را به عهده داشت نیز در این رویداد گفت: برگزاری این رویداد که به منظور بازخوانی تاریخ مبارزات مردم استان‌های جنوبی کشور با رژیم پهلوی پیش‌بینی شده ضمن یادآوری بخشی از تاریخ این خطه گامی برای معرفی آثار هنرمندان خلاق است.

برگزیدگان نخستین رویداد منطقه‌ای بلوط و باروت در یاسوج معرفی شدند

بنا بر این گزارش در این رویداد، با انتخاب هیات داوران (متشکل از استاد مجتبی مجلسی و استاد فرود عباسی)، امید سلامی، اسماعیل مدبر و فاطمه خرامان به عنوان برگزیدگان این رویداد معرفی شدند. همچنین زهرا ریشهری زاده از استان بوشهر و راضیه صفری از استان چهار محال و بختیاری شایسته مقام تقدیر شناخته شدند.

شایان ذکر است آیین اختتامیه این رویداد با حضور پرشور هنرمندان و علاقه‌مندان در منطقه عشایری گرگو برگزار شد و از برگزیدگان این رویداد تجلیل به عمل آمد.

برگزیدگان نخستین رویداد منطقه‌ای بلوط و باروت در یاسوج معرفی شدند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha